? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 13, 2010

成功!!!

我做到了!!!
我连续一天有更新部落格了!!!
太开心了...
哈哈~

13.10.10
星期三
5:22p.m


今天班上又有人鬼上身了...
我超爱看的...
呵呵~
有点坏心肠哦...

今天没什么好写的哦...
没什么事情发生...

今天你没来上学哦...
觉得变安静了...
=]

希望你会早日康复咯...
要好起来...

>skip<

下课去图书馆...
看到你和你哦...
都不理我的...
一个应该看到我的...
一个应该没有...
全部都不理我...
TT
伤...
算...


要去k书了...



>完<

0 comments: